V době karantény soutěž Miss České republiky rozkvétá

30.10.2020

Finalistky Miss České republiky 2020: Asi jako každý, i ony čekaly lockdown, a proto natočily a nafotily dostatečný materiál pro své fanoušky, aby jim v době karantény zlepšily náladu a povzbudily v lepší zítřky. Představily své nové fotografie, ukázaly se v televizi, spustily soutěž o značkové produkty, předaly počítače do rodin v nouzi, představily nové GIFy a Stickers na Instagramu.

S lockdownem se dříve nebo později počítalo a organizátoři Miss České republiky měli plnou hlavu plánování finále Miss České republiky 2020, které bylo přesunuto z říjnového termínu na zatím nezveřejněný datum.

"Ke dni 29. 10. 2020 je to přesně jeden rok, kdy jsem vyhrála titul Miss České republiky, ale ještě chvilku asi kralovat budu," uvedla Nikola Kokyová, "vzhledem k tomu, že jsme čekali další zpřísnění, s děvčaty jsme již od léta plánovaly natáčení a focení tak, abychom měly dostatek materiálu na dobu, kdy se nebudeme moci vidět."

Miss České republiky postupně zveřejňuje na svých webových stránkách a sociálních sítích aktivity uskutečněné v srpnu a září. Finalistky natočily do TV Nova reportáže, kdy se představují veřejnosti, ukazují veřejnosti, jak vypadá tzv. "behind the scene" a předávají počítače v rámci projektu POČÍTAČE DĚTEM, aby se děti mohly věnovat distanční výuce atd. Zároveň organizátoři spustili novou soutěž se svým hlavním partnerem o produkty značky Karl Lagerfeld a každý týden odmění fanoušky instagramového účtu @miss_ceskerepubliky dárkem této značky.

Finalistky za sebou mají kurzy líčení, catwalku, focení či stolování, nyní se však doma většina z nich učí, či věnuje rodinám a zároveň se připravuje na finálový večer, který organizátor slibuje, jakmile to vládní opatření dovolí. Celý program bude živě ke zhlédnutí online, a o počtu osob na samotném finále bude organizátor informovat podle vyvíjející se situace. Nyní však soutěž Miss České republiky představila novinku, kterou jsou GIFy a Stickers. Finalistky nyní při zveřejňování příspěvků používají hýbající se obrázky či texty, aby ozvláštnily svůj obsah na Instagramu.