Co nosí Češi pod oblečením? Trenýrkárna.cz, která loni prodala přes 400 tisíc kusů spodního prádla, se podělila o zajímavé statistiky a trendy
Specializovaný e-shop a síť kamenných obchodů se spodním prádlem Trenýrkárna.cz uveřejnila statistiky oblíbenosti spodního prádla mezi Čechy.
Ženy i muži jsou podle nich ve výběru spodního prádla spíše konzervativní. V porovnání s loňským rokem ale stoupl zájem o dámské trenky nebo pánské jocksy.
"Až 94 % mužů je věrných trenkám a boxerkám, slipy nebo pánské jocksy kupují v průměru 3 % mužů, přesto je zde vidět trend, kdy oblíbenost slipů klesá, ale naopak pánských jocksů mírně stoupá," komentuje statistiky Petr Polák, zástupce e-shopu Trenýrkárna.cz.
V dámské kategorii jsou pak ženy nejvěrnější klasickým kalhotkám (42 %), ale stoupá popularita i dámských trenek (téměř 20 %), naopak se snižuje zájem o dámská tanga.
"Zvýšený zájem o dámské trenky jsme zaznamenali v uplynulých měsících také na našem e-shopu, a trend v této kategorii dále roste. Oblíbené jsou dámské trenýrky v klasické i sportovní variantě," uvádí Adam Rožánek, zástupce české značky spodního prádla Styx.
Specializovaný obchod se spodním prádlem Trenyrkarna.cz dosáhl na přelomu roku několika milníků. V e-shopu a v kamenných prodejnách prodal přes 400 tisíc kusů spodního prádla a v tržbách pokořil hranici 100 miliónů Kč. Stále oblíbenější jsou také české značky, které se podílely na objemech prodejů z 50 %.