Elektromobil jako symbol úspěchu

11.01.2021

Tesla se po vzoru Apple stala známkou úspěchu nebo lépe řečeno vyšší hodnoty ve společnosti. Relativní nedostupnost daná omezenou výrobou v kombinaci s vysokou cenou dala vzniknout podmínkám, které vedli k umělému puncu nedostupného luxusu.

Mnoho lidí tvrdí, že je Tesla o 5 možná i o 10 a snad i o 20 let napřed před klasickými automobilkami. Osobně si myslím, že je napřed právě tím, že jí vlastní a sune kupředu marketingový král Elon Musk. Krásným příkladem je teatrální rozbití skla Cybertrucku. Běžný automobil a jeho skla náraz takovou koulí vydrží. Cybertruck se svými speciálními skly kouli nezvládl a stejně se s rezervacemi roztrhl pytel. Pokud by s takovýmto selháním přišlo VW, tak je to ostuda. Elon Musk má ale dar i katastrofální neúspěch proměnit ve zlato.

Celé je to dáno novou neosahanou technologií, která svoji cenou a nedostupnost vytváří novou společenskou třídu. Chcete-li se zařadit mezi úspěšné, tak musíte vlastnit určité věci a vykazovat určitý druh chování. Tesla se stala jedním ze symbolů úspěšných lidí stejně jako Apple. Toto by mělo být velkou poklonou práce Elona Muska.

Nemluvme pouze o Tesle ale i o jiných elektromobilech. Jezdit na elektrony umí i jiní výrobci vozidel. Škarohlídi často říkají, že jsou to automobily na akumulátor do notebooku. Závist je vždy příkladem nedostupnosti. Na trhu jsou i jiné značky, které se pokouší vytvořit funkční a skutečný elektromobil. Trendem mezi elektromobily stále zůstává exkluzivita. Elektromobily jsou nabité nejnovější technikou a funkcemi. Obecně platí, že jsou symbolem.

  • Symbolem ekologie.
  • Symbolem pokroku.
  • Symbolem světonázoru.
  • Symbolem bohatství atd.

Na závěr bych rád řekl, že koupě elektromobilu je skutečně symbolem úspěchu a vyšší třídy. Symbol, který se z finančního a pracovního hlediska jistě vyplatí.

Komerční sdělení

Foto je ilustrační.

Image by lobpreis from Pixabay