Frisco představuje osvěžující letní novinky inspirované míchanými koktejly

Oblíbená značka ochucených ciderů Frisco uvádí na trh dvě novinky, které se skvěle hodí na horké večery. Vsadila na osvěžující příchutě koktejlů a představuje Frisco Mojito a Frisco Bellini. Chuť míchaného nápoje si tak můžete užít i v době, kdy jsou bary a restaurace zavřené.

"Chtěli jsme našim spotřebitelům nabídnout alternativu k míchaným nápojům, které k teplým večerům neodmyslitelně patří. Výhodou Frisca je, že si jej můžete vychutnat bez nutnosti míchání, stačí ho jen vychladit a jednoduše otevřít. A to i v pohodlí domova," komentuje Veronika Hořáková, marketingová manažerka Plzeňského Prazdroje pro nové kategorie.

Frisco Mojito zaujme svěží chutí limetky a máty, které se harmonicky doplňují a vytváří mimořádně osvěžující jemně perlivý cider. Frisco Bellini, inspirované elegantním italským koktejlem, snoubí lahodnou chuť šťavnatých bílých broskví a šumivého vína.

"Novinky z koktejlové řady jsou určeny především ženám, kterým dlouhodobě připomínáme, jak důležité je trávit čas se svými kamarádkami, a to i nyní, kdy to lze pouze na dálku. Věříme, že si naše osvěžující novinky Frisco Mojito a Frisco Bellini brzy najdou své příznivce a stanou se součástí posezení s holkami, i když za stávajících okolností spíše virtuálních," doplňuje Veronika Hořáková.

Obě nové příchutě Frisca jsou k dostání v široké síti obchodů od poloviny dubna. Společně s již zavedenou příchutí Frisco Spritz tvoří koktejlovou řadu, kterou doplňují 4 klasické ovocné příchutě. Novinky najdete ve stylových lahvičkách o objemu 330 ml, které lze pohodlně otevřít jednou rukou. Obsah alkoholu je stejně jako u ostatních variant Frisca 4,5 %.

Novinky budou představeny v tag-onu k současnému televiznímu spotu Buďme holky častěji, za jehož vznikem stojí kreativní agentura VCCP. Produkci měla na starost agentura Stink Films a režie se ujal Peter Ehrenberger. Ve spotu Frisco představuje ženy v každodenních situacích, ve kterých se v nich na chvíli probouzí jejich bezstarostné holčičí já. Frisco chce upozornit na to, že žena může mít více rolí - je to milující matka, žena, kterou naplňuje její práce, partnerka či manželka, ale stejně tak i holka, která si užívá společně strávené chvíle se svými kamarádkami. Kampaň doplní i komunikace na sociálních sítích.