Kočky z Miss České republiky odhalily fotografie ve spodním prádle značky Werso

Ve středu 21. listopadu dívky Miss České republiky pokřtily kalendář luxusního prádla značky Werso.

Během léta toto prádlo módní návrhářky Jiřiny Matoušové nafotily spolu s Robertem Novotným. Poprvé byly fotografie odhaleny při křtu kalendáře Werso právě v tento večer v luxusním salónku klubu Duplex na Václavském náměstí. Tým Bílé armády se rozloučil s tričky s logem Miss Léta - od příští akce se Bílá armáda představí v bílém outfitu s logem Miss České republiky.

Vítězky Miss České republiky, vítězky Miss Léta a spousta vlivných a významných tváří byznysu se objevilo právě ve středu 21. listopadu v klubu Duplex na Václavském náměstí. Kromě klubových prostor ale toto místo nabízí i restauraci včetně stylového salónku - a právě zde proběhl křest. Nechybělo ani pečlivé podepisování kalendářů od všech zúčastněných dívek. Součástí programu byla i gratulace Kristýně Malířové, která před pár dny vyhrála na světové soutěži krásy titul Miss Fashion TV Teen 2018.

Již od roku 2016 všechny finalistky Miss Léta byly představovány jako Bílá armáda. Na akcích oblékaly nepřehlédnutelné bílé outfity. Tato akce byla poslední rozlučková, kdy dívky odkládají outfity s logem Miss Léta. Od příští akce se představí s jiným nápisem (logem). Ale bílá barva kalhot a triček zůstává.

Hlavním tématem však bylo odhalení fotografií dívek Miss České republiky, které s Robertem Novotným nafotily kalendář Werso 2019. Jiřina Matoušová, majitelka Wersa a módní návrhářka, již po třetí ve spolupráci s Miss Léta, nyní Miss České republiky, pokřtila kalendář, který dívky nafotily. Kromě křtu proběhlo i vyhlášení vedlejších titulů soutěže Miss Aquapalace. Jaká byla pravidla a jak tato soutěž vznikla? Již druhým rokem všechny semifinalistky před svým semifinálovým kolem natáčí videomedailonky o sobě a o partnerech. Tentokrát bylo hlavní téma Aquapalace, ale v medailonku se objevily i značky Blackberry a Mironet. Dívky po natočení záběrů samy sestříhaly a zveřejnily svá videa na sociálních sítích. Ty z nich, které měly nejpropracovanější videa, nejzajímavější obsah a nejvyšší sledovanost postoupily do užšího výběru a byly pozvány právě na tento křest kalendáře, kde součástí programu bylo i vyhlášení tří vítězek Miss Aquapalace. Třetí místo obsadila semifinalistky Kateřina Volánková, druhá skončila finalistka a vítězka Miss Sympatie, Ivana Khymchuk. První místo vyhrála Nicole Droščáková, která i přesto, že se neprobojovala do finále, tak v tomto vyhlášení jednoznačně vyhrála. Kromě cen od patnerů (Lamax, Body Wraps a JSB Bijoux), dívky získaly vouchery na návštěvu do Aquapalace a možnost nafocení reklamních kampaní pro Aquapalace v roce 2019.

Kalendář Miss České republiky i kalendář Werso bude ke koupi na e-shopu Mironet.cz. Výtěžek z prodeje putuje ze 100 % na nadační fond IT people.

Miss České republiky