M-Hero 917 je impozantní SUV pro fajnšmekry
Značka M-Hero patří pod křídla koncernu Dongfeng a je nováčkem na automobilové scéně. Jejím zaměřením jsou terénní elektromobily a plug-in hybridy typu EREV, které kombinují sílu elektromotoru s prodlužovačem dojezdu na bázi spalovacího motoru.
M-Hero 917 je impozantní SUV, které kombinuje ohromující výkon s robustní konstrukcí, komfortním interiérem a moderními technologiemi. Je to ideální auto pro ty, kteří hledají dobrodružství a chtějí zdolávat i ty nejnáročnější terény.
Design a exteriér
S rozměry 4 987 x 2 080 x 1 935 mm a rozvorem 2 950 mm nabízí prostorný interiér a komfortní jízdu. Impozantní rozměry M-Hero 917 podtrhují jeho sílu a robustnost. I díky svým rozměrům je M-Hero 917 připraven ke zdolání jakéhokoli terénu.
Pyšní se impozantním a moderním designem, který vyjadřuje jeho sílu a robustnost. Přední část je charakteristická mohutnou maskou chladiče s integrovanými LED světly a nárazníkem s ochranným krytem. Profil auta je zvýrazněn ostrými liniemi a výraznými blatníky, které dodávají autu svalnatý vzhled. Zadní část je vybavena vertikálními LED světly a integrovaným difuzorem.
Díky pneumatickému systému se světlá výška M-Hero 917 mění v rozmezí od 230 do 335 mm při čistě elektrickém pohonu a od 221 do 326 mm při hybridní variantě. Brzdový systém pro Dongfeng M-Hero dodala renomovaná společnost Brembo. Vpředu najdeme šestipístkové třmeny, které zaručují maximální brzdný výkon.
M-Hero hravě překoná vodní brody o hloubce až 900 mm
Po aktivaci terénního režimu M-Hero hravě zvládne překonávat vodní brody o hloubce až 900 mm a hravě si poradí is náročným terénem. Ve zvednuté poloze má přední nájezdový úhel 36,8 stupně, zadní 37,5 stupně a přechodový úhel 27,9 stupně.
V terénu jako doma
Disponuje bohatou výbavou pro zdolání i těch nejnáročnějších terénů. Kromě pohonu 4×4 je vybaven také řízením všech čtyř kol. Zadní kola se dají natočit v neobvykle velkém úhlu až 10,6 stupně, což umožňuje autu pohybovat se diagonálně "krabím krokem".
Překonávání překážek usnadňují elektronicky ovládané 100% uzávěrky předního a zadního diferenciálu. Nechybí ani virtuální 100% uzávěrka středového diferenciálu, která sladí otáčky kol přední a zadní nápravy.
M-Hero 917 si poradí i s extrémními stoupáními do 100%, tedy se 45stupňovým úhlem. Při jízdě v terénu oceníte kamerový systém, který vám "zprůhlední" podvozek a zobrazí, co se děje pod koly. V případě, že ani to nestačí, máte k dispozici čtyři tažná oka a za příplatek i elektrický naviják T-Max o tažné síle 5,6 tuny.
Více se dozvíte na stránkách https://dfmotor.cz/.
Zdroj: www.dfmotors.cz