Marketér roku 2020 výsledky

24.09.2021

Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky 16. ročníku soutěže Marketér roku 2020.

V podvečer 23. září 2021 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže 16. ročníku Marketér roku 2020. Večerem provázel jako vždy skvělý moderátor Karel Voříšek a mladá plzeňská kapela Džangobells zpříjemnila večer všem zúčastněným. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty, stejně tak vybralo k ocenění svoje kandidáty i prezidium ČMS. Čestnou marketérkou se stala a do pomyslné "síně slávy" byla uvedena Jitka Vysekalová, zakladatelka České marketingové společnosti i soutěže MARKETÉR ROKU.

Hlavní cena Velký modrý delfín

Tomáš Lipták - Rodinný pivovar Bernard

za nápadité aplikování dlouhodobé kampaně na pandemickou situaci "Svět se zbláznil, držme se", které upřednostnilo celospolečenský dopad před konkrétními komerčními cíli

Zlatý delfín

Tomáš Hejkal - Stock Plzeň-Božkov

za revitalizaci tradiční české značky prostřednictvím nové komunikační platformy včetně zavedení nových produktů

Růžový delfín

Radka Turková - České dráhy

za kreativní zaměření marketingové komunikace na změnu vnímání značky a minimalizaci následků pandemie

Zelený delfín

Tomáš Vican - Vinná galerie

za inovativní využití projektu Víno pro propagaci produktu, průmyslového odvětví jako celku i posílení regionálního cestovního ruchu

Ceny prezidia ČMS - Duhoví delfíni

Jitka Fürst - gusty

za komplexní marketingovou strategii uvedení nového produktu na trh

Robert Chmelař - Bohemia Energy

za repositioning značky a posílení image značky díky komunikačnímu konceptu "Nic na Vás nehrajeme"

Miroslav Hanák - Authentica

za podporu start-upů komplexní marketingovou koncepcí včetně POP/POS s přesahem do logistiky a zahraniční expanze

Hana Klímová a tým komunikace ČEPS

za vytvoření nového konceptu vizuální komunikace, posilujícího pozitivní vnímání značky

Helena Kohoutová - Helas - podnikatelská e-platforma

za vytvoření podnikatelské e-platformy pro spolupráci českých firem se společným mottem "Budujeme hrdé Česko"

Hana Kubánková - Zdravotnická záchranná služba HMP

za kvalitní náborovou kampaň "Zachraňuj v Praze" s následnou tematicky navazující komunikací

Lenka Mastešová - HP Tronic (Datart)

za vytvoření dlouhodobého kreativního konceptu, který výrazně zlepšil vnímání značky

Josef Zajíček - Bohematic

za úspěšnou marketingovou koncepci start-upu v tradičním českém oboru s využitím špičkového designu.

Malí delfíni

Denisa Janatová - DevLab Smitio

za inovativní a dobře zacílenou nabídku služeb a komunikace v oblasti recruitmentu

David Jareš - Dita výrobní družstvo invalidů

za komplexní řešení propagace, zaměřené na segmentaci cílových skupin a navazující community management

Shukhrat Saidov - Silon Planá

za specifická řešení v oblasti posilování image značky

Čestná uznání za úspěšnou nominaci

Adam Bórik, Ivan Kloc - BuyiPhone

Martina Horká - dm drogerie markt

Jan Kodada - Gebrüder Weiss

Martin Komora - Internet Mall (MALL.CZ)

Vladimíra Popelářová - Krahulík

Letos byla už podeváté v rámci soutěže Marketér roku vyhlášena kategorie pro studenty vysokých škol - studentská cena Mladý delfín, tentokrát na téma Jak úspěšně komunikovat aktuální téma omezení šíření koronaviru v Česku

1. místo Marina Hanková a kolektiv

2. místo Diana Filadelfiová a kolektiv

3. místo Klaudia Jakubičková a kolektiv

diplomy:

Natália Slováčková a kolektiv

Michal Vartiak a kolektiv

Kristina Rossmanitová a kolektiv

Jakub Varannay a kolektiv

Ludmila Filipová

Bližší informace a obrazová reportáž na www.cms-cma.cz