Provozujeme online magazíny od roku 2006

Vydavatelství Čas se snaží zkvalitnit prostředí českých online magazínů

01.06.2021

V ČR působí celá řada různých online magazínů. Založit si vlastní magazín dnes není vůbec složité, může to udělat opravdu každý. Podle toho bohužel vypadá kvalita mnohých těchto magazínů. Celou věc se snaží změnit nové Vydavatelství Čas.

Patrik Malios je technologickým nadšencem a absolventem ČVUT. Na pražském Újezdě v ulici Zborovská 526/44 zrekonstruoval krásné prostory a spustil projekt Foch coworking. Na stejném místě nyní sídlí také jeho Vydavatelství Čas, moderní vydavatelství online magazínů, jež chce bojovat proti clickbaitu a dezinformacím.

Magazíny, jejichž obsah tvoří vysokoškolsky vzdělaní lidé z oboru

Vydavatelství Čas zastřešuje celou řadu magazínů zaměřených na různá témata - přečtete si třeba magazín o marketingu, bydlení, ekologii, technologiích či průmyslu. Všechny mají jedno společné. Jejich obsah tvoří odborníci z oboru s odpovídajícím vzděláním. Patrik Malios celou svou redakci sestavil z absolventů a studentů především přírodovědných a technických oborů, mezi redaktory nechybí ani vědečtí pracovníci.

"U nás máme zavedené procesy a standardy kvality. Není možné napsat o něčem, co například není podložené nebo nedejbože vůbec není pravda," popisuje Patrok Malios.

Pod křídla Vydavatelství Čas se uchýlil rovněž copywriter a startupista Lukáš Benzl, jehož magazíny jsou vydavatelstvím zastřešeny. Možná znáte Kamosky.cz, i ten nyní spadá pod Vydavatelství Čas. A o jaké další magazíny se jedná? Konkrétně můžeme jmenovat CZECHSIGHT, magazín zaměřený na popularizaci vědy a techniky, nebo Next Floor o designu, architektuře a nemovitostech. Na tom se podílí partner Virtuplex.

Magazíny, jimž můžete věřit

Cílem Vydavatelství Čas tedy není tvořit obsah všech magazínů vlastními silami. Místo toho uzavírá partnerství a spojuje se s dalšími lidmi, již mají stejný cíl - nabídnout v ČR kvalitní informace podložené fakty. Díky tomu si můžete přečíst magazín o průmyslu, architektuře, módě, bydlení i marketingu, jež jsou obsahově široce zaměřené.

komerční sdělení