WeWell: Každý by si měl být vědom toho, co kupuje, a nenechat se ovlivňovat výlučně reklamou, značkou nebo designem obalů
"Snažíme se zlepšit způsob, jakým lidé nakupují kosmetické
výrobky, pomocí umělé inteligence pro přizpůsobení údajů podle jejich
zdraví, typu pleti a zdravotního stavu, díky čemuž bude celý zážitek
jednodušší a efektivnější!" Gurami Jobava, spoluzakladatel společnosti
WeWell, pevně věří, že "každý by si měl být vědom toho, co kupuje, a
nenechat se ovlivňovat výlučně reklamou, značkou nebo designem obalů".
Tato revoluční aplikace staví zákazníky do centra nákupního procesu.
Setkání dvou světů: Kosmetiky a softwarových inženýrů
Tým Trama, globální poskytovatel komplexních řešení na ochranu značky, se již setkal s tisíci inovativních firem, které se snaží chránit svoji značku pomocí registrací ochranné známky. Společným trendem těchto inovativních řešení je častokrát právě pozornost zaměřená na řešení reálného problému. WeWell tento trend rozhodně potvrzuje.
"Ve skutečnosti myšlenka WeWell přišla od našich manželek zhruba před 1,5 rokem. Jelikož jsme oba softwaroví inženýři, původně za námi přišly s požadavkem vytvořit nástroj, který by jim zjednodušil a zefektivnil nakupování kosmetiky.
Jejich hlavní obavou bylo, že kupovaly kosmetiku, aniž by znaly rizika spojená s jejími složkami. Poměrně často si koupí nesprávný produkt pro svůj typ pleti a musí si koupit další a utrácet více peněz, protože za použitou kosmetiku se obvykle nedají vrátit peníze. Překvapivě pro nás, naše manželky nebyly samy a většina jejich přátel měla stejné problémy. To spustilo AHA MOMENT, že bychom tuto myšlenku měli rozvíjet ještě dále."
"Několik dalších společností dělá něco podobného jako my a některé z nich dělají opravdu skvělou práci. Naše vize je však poněkud jiná. Zatímco jiní se zaměřují na vytvoření všeobecného nástroje pro analýzu kosmetiky a potravinářských výrobků, my se zaměřujeme výlučně na kosmetiku a snažíme se změnit způsob, jakým lidé nakupují kosmetiku, pomocí umělé inteligence pro přizpůsobení údajů podle jejich zdraví a typu pleti. V podstatě chceme působit jako personalizovaný asistent při nákupu kosmetiky."
Skutečná výhoda plynoucí z používání aplikace WeWell však daleko přesahuje větší pohodlí při nakupování.
"Proč? Protože péče o pleť se může zdát jako nikdy nekončící experiment s komplikovaným cyklem pokusů a omylů, výsledkem čehož je skříň plná produktů, které prostě neodpovídají potřebám zákazníků. Věříme, že každý by si měl být vědom toho, co kupuje pro svůj největší orgán, kůži, a neměl by se nechat jen ovlivňovat marketingem, názvem značky nebo designem balení."
Pro značky zaměřené na zákazníka je důvěra opravdu důležitá
"Vždy jsme věděli, že ochranná známka může působit jako katalyzátor zvyšování hodnoty, když začínající byznys expanduje a dozrává. Jelikož jsme aplikace pro digitální zdraví zaměřená na zákazníka, na důvěře skutečně záleží. Takže když jsme začali podnikat, rozhodli jsme se zaregistrovat si ochrannou známku, nedovolit nikomu, aby zneužil naši značku a zmátl naše zákazníky."
Registrace ochranné známky nabízí efektivní řešení pro vzbuzení úrovně důvěry, kterou zákazníci pociťují vůči značce. Kromě odrazování od kopírování a pokusů o porušení práv, která by mohla podkopat tuto úroveň důvěry, registrace ochranné známky nabízí ochranu před konkurencí a řadu dalších výhod včetně ochrany internetové domény, názvu aplikace a účtů na sociálních sítích.
Zkušenosti s Tramou
"Na tým Trama jsme narazili poté, co jsme na Googlu hledali nejjednodušší a nejrychlejší způsob registrace ochranné známky. Tento startup v oblasti legální technologie nás zaujal jednoduchou webovou stránkou a vynikající komunikací od zákaznického servisu. V podstatě, pokud jsme měli nějaké dotazy, stačilo vytočit číslo a získat podrobnou odpověď. Nejzajímavější bylo, že jsme vše dělali digitálně, dokonce i platbu, což se jen zřídkakdy stává, že právnická kancelář poskytující registraci ochranné známky nepožaduje od svých klientů bankovní převod."
komerční sdělení