12 MOŽNOSTÍ REKLAMY ZDARMA

Využijte reklamu na internetu, která je zdarma!

Hledáte možnost bezplatné propagace vaší firmy, služeb a produktů? Máme pro vás užitečné nápady a osvědčené rady, při kterých nebudete utrácet peníze za online reklamu.

12 variant bezplatné propagace

Připravili jsme pro vás seznam vyzkoušených nápadů a přehled různých variant bezplatné propagace projektů, služeb a produktů:

  1. Mediální partnerství s portálem www.jsmeuspesni.cz. Důležitá poznámka: Zaměřujeme se mediální podporu společensky významných událostí a celorepublikových projektů. Jsme například oficiální mediální partner soutěže Miss České republiky nebo národního charitativního projektu Počítače dětem.
  2. SEO aneb optimalizace webu pro vyhledávače. Pokud u svého firemního webu správně nastavíte onpage SEO faktory, získáte větší neplacenou návštěvnost z vyhledávačů jako je Google. Zaměřte se na klíčová slova, která vaši zákazníci hledají. Co dalšího konkrétně můžete udělat? Vytvářejte blogy s obsahem, který je pro vaše cílové publikum zajímavý a relevantní.
  3. Sociální sítě jsou zdarma. Buďte aktivní na sociálních sítích. Vkládání příspěvků je zdarma. Pokud poctivou a systematickou prací získáte větší počet fanoušků a vytvoříte si aktivní komunitu, můžete využít reklamu zdarma ve formě organického mediálního dosahu. Co konkrétně můžete udělat? Na co se zaměřit? Pravidelné publikování relevantního a kvalitního obsahu (fotky, videa, články) na platformách jako Facebook, Instagram, LinkedIn, a Twitter. Zapojte se do komunit, odpovídejte na komentáře a sdílejte obsah ostatních, aby se zvýšila viditelnost. Používejte relevantní hashtagy pro dosažení širšího publika. Zapojte se do skupin na Facebooku nebo LinkedInu, kde můžete propagovat své produkty nebo služby. Vytvářejte videoobsah: Vytvářejte videa na YouTube nebo TikTok a sdílejte je na sociálních sítích. Videa jsou skvělým způsobem, jak zaujmout publikum a propagovat svou značku zábavným a poutavým způsobem. 
  4. Firemní profil na Googlu je zdarma. Založte si firemní profil a proměňte tak uživatele, kteří vás najdou ve Vyhledávání a Mapách Google, ve své zákazníky.
  5. Obsahová spolupráce aneb Dejte šanci nadějným kreativcům a studentům! Spolupracujte s tvůrci obsahu, začínajícími redaktory, blogery a žurnalisty. Poskytněte budoucím filozofům, spisovatelům, žurnalistům a dalším kreativním studentům váš firemní web, ať na něj pravidelně přispívají a získávají tak zkušenosti a juniorské pozice do svého životopisu. Vy na oplátku získáte kvalitní obsah, který může přilákat návštěvnost a nové klienty pro váš eshop nebo prodejnu.
  6. Celebrity marketing je zdarma, pokud se přátelíte se známou osobností. Jestliže máte v rodině, mezi přáteli či známými nějakého influencera nebo mediálně známou osobnost, domluvte se na bezplatné přátelské spolupráci. Micro-influenceři: Spolupracujte s menšími influencery, kteří mají relevantní publikum, a nabídněte jim vaše produkty k recenzi.
  7. Weby ve vašem vlastnictví: pokud vlastníte více www stránek, umístěte si na ně reklamu a podpořte prodej vašeho TOP produktu. Za reklamu sami sobě platit nemusíte, takže je zdarma.
  8. Mediální prostor pro kliniky plastické chirurgie (zveřejníme pravdivé příběhy vašich klientek a klientů)
  9. Press trip: Pozvěte na výlet novináře a oni pro vás zajistí mediální výstup zdarma.
  10. Redakční recenze služeb či produktů: vyhledejte si magazín, který je tematicky blízký vašemu podnikání a věnujte redakci službu nebo produkt k otestování a požádejte magazín o veřejné hodnocení. Získáte tak propagační článek zdarma.
  11. Word of Mouth (šeptanda): Vytvářejte pobídky pro stávající zákazníky, aby vás doporučili svým známým. 
  12. Spolupracujte s jinými firmami: Spojte se s nekonkurenčními firmami ve vašem okolí a propagujte se navzájem. Můžete například nabídnout společnou slevu nebo uspořádat společnou akci. 

Zdarma zveřejníme rozhovory s osobnostmi

Spolupracuje vaše firma s celebritami? Ozvěte se nám a domluvíme se na reklamě zdarma. Po odsouhlasení spolupráce naším marketingovým specialistou vám pošleme otázky pro rozhovor.