Koncepční elektromobil Hyundai 45 získal prestižní ocenění Wallpaper* Design Award
Koncepční elektromobil Hyundai 45, poprvé odhalený na Frankfurtském autosalonu 2019, byl časopisem Wallpaper* jmenován "Nejlepším koncepčním vozem". Studie 45 v sobě snoubí staromilský šarm s vyspělou technikou pro autonomní jízdu a elektrický pohon, přičemž právě tato kombinace jí vynesla vítězství v prestižní anketě.
Redaktoři časopisu Wallpaper* zvolili studii 45 vítězem ankety Wallpaper* Design Awards v kategorii "Best Concept Car" (Nejlepší koncepční vůz). Výsledky ankety byly zveřejněny v letošním únorovém čísle renomovaného časopisu. Hyundai 45 byl navržen jako vzpomínka na tradice, přetvořené pro budoucnost, a předjímá novou éru automobilového designu značky Hyundai, zaměřeného na elektrifikaci, autonomní technologie a inteligentní design. Tato kombinace prvků přesvědčila porotce, aby koncepčnímu vozu Hyundai udělili toto prestižní ocenění.
"Žijeme v éře digitalizované mobility. Hyundai 45 přesto vrací do automobilového designu trochu nostalgického šarmu v moderní podobě," řekl SangYup Lee, viceprezident a vedoucí designérského centra Hyundai. "Jsme potěšeni, že kombinace dalekosáhlých inovací a krásy z dob minulých byla skvěle přijata a oceněna jedním ze světově nejvýznamnějších časopisů, věnujících se designu a životnímu stylu."
"Studie Hyundai 45 kombinuje analogový šarm s uhlazenými plochami a elegantními liniemi," řekla Sarah Douglasová, šéfredaktorka časopisu Wallpaper*. "Toto vozidlo je decentní, moderní, uhlazené a jednoduché - přesně ve stylu Wallpaperu*."
Hyundai
45 Concept
Koncepční vůz 45 nezastírá inspiraci
ikonickým vozem z historie značky Hyundai. Studie Pony Coupe z roku
1974 patřila mezi první automobily, které definovaly DNA designu poskytovatele
chytré mobility. Označení 45 odkazuje na úhel sklonu předního a zadního okna,
45 stupňů. Moderní samonosná karoserie ve stylu "fastbacku" je charakterizována
čistými liniemi a minimalistickým stylem.
Hyundai u tohoto koncepčního vozu přehodnocuje možnosti současné techniky. Například místo tradičních vnějších zpětných zrcátek používá boční kamery. Interiér je jedinečným životním prostorem, který se díky schopnosti transformace přizpůsobí rozmanitým životním stylům cestujících. Hyundai odhalil studii 45 ve světové premiéře na Frankfurtském autosalonu 2019. Hyundai 45 ztělesňuje koncept osvobozeného stylu značky Hyundai, "Style Set Free", pro budoucí mobilitu, který klade důraz na individualizaci designu a funkce.
Anketa
Wallpaper* Design Awards
Wallpaper*,
založený v roce 1996, je nejvýznamnější značkou v oblasti designu a
životního stylu na světovém mediálním trhu. Časopis hraje klíčovou roli
v objevování a prosazování nejtalentovanějších designérů na celém světě a
stojí v čele globální kreativní komunity.
Již 16.
ročník ankety Wallpaper* Design Awards oceňoval "nejvíce vzrušující a
nejpřínosnější místa, produkty, lidi a fenomény". Každý rok vybírá tým magazínu
Wallpaper*, společně s globální sítí spolupracovníků, nejlepší návrhy v
různých kategoriích. Kompletní seznam všech vítězů byl zveřejněn
v letošním únorovém čísle časopisu Wallpaper*, který je již
v prodeji.