Méně starostí i vyšší zisk. Proč se při prodeji nemovitosti spojit s realitní kanceláří?

29.03.2021

I přes aktuální dění a omezení je situace na trhu s nemovitostmi v Praze přívětivá. Lidé stále touží po svém vlastním bydlení, nebo investici a poptávají byty i domy. Pokud se tak zrovna chystáte na prodej bytu v lokalitě Prahy 5, vězte, že na něj je dobrý čas. Ten je i na to využít při prodeji služeb realitní kanceláře.

Pokusit se prodat svépomocí, nebo sáhnout po pomoci odborníků? Pokud jste si toto dilema ještě nerozhodli, lze si snadno spočítat, že provize, kterou za zprostředkování prodeje bytu či domu v Praze 5 zaplatíte, bude výhodně vynaložená. Získáte totiž:

1. Vyšší zájem o nemovitost

Nemovitost v Praze 5 se můžete pokusit svépomocí nabízet na k tomu určených fórech, serverech, oblepovat nástěnky a ptát se svých známých. Realitní kancelář na Praze 5 má však své vlastní prodejní a propagační kanály a postupy, s nimiž je schopná oslovit daleko více potenciálních kupců. A čím větší výběr, tím větší existuje pravděpodobnost, že narazíte na toho, který vašim požadavkům odpovídá nejvíce.

2. Vyšší výnos z prodeje

I přesto, že budete realitní kanceláři platit provizi, zůstane vám v kapse více peněz. Protože dokážete vzbudit větší zájem o vaši nemovitost, můžete si dovolit jí přilepit vyšší cenovou nálepku. Zákon nabídky a poptávky totiž říká, že s rostoucí poptávkou roste i cena.

3. Více času

Pokud se rozhodnete realizovat prodej domu nebo bytu v Praze 5 svépomocí, připravte se na velké množství práce, která vám zabere velké množství času. Správné nafocení nemovitosti, vytvoření inzerátu, komunikace s potenciálními kupci, uspořádání prohlídek, licitace o ceně, sepisování smlouvy a další a další drobné úkony. Většinu z nich za vás realitní kancelář dokáže vyřešit.

Čas, který tímto uspoříte, můžete věnovat například vašemu zaměstnání, čímž ho proměníte v peníze a na prodeji tak ještě více vyděláte.

4. Větší odbornost a právní podporu

Realitní kancelář vám poskytne právní a administrativní podporu, pomůže s vytvořením inzerátu či s odhadem ceny nemovitosti. Většina z toho jsou úkony, které buď sami nezvládnete, nebo stejně budete muset řešit externě.

komerční sdělení

Image by Anastasia Gepp from Pixabay