Tato jediná věc rozhodne o tom, zda lidé budou číst váš článek

Chcete vědět, jaká je ta jediná věc, která rozhodne, zda si uživatel přečte článek nebo ne? Záleží pochopitelně na více faktorech, ale aby se ke čtení vůbec dostal, potřebujete tuto jednu, základní věc. Titulek, nadpis nebo headline. Je to logické, protože je to první text, který člověk vidí a podle toho se rozhoduje, zda na odkaz klikne a dá šanci samotnému obsahu.

Obsah se samozřejmě extrémně důležitý, stejně jako řada dalších faktorů, o čemž vás přesvědčí SEO SEOlight.cz, kteří dokáží přilákat přesně ty klienty, které byste na svém webu rádi viděli. Dnes se ale podíváme na titulky. Existuje několik osvědčených stylů, které mají lidé rádi a snadno je přesvědčí, aby se k vám dostali a zjistili, čím můžete obohatit jejich život.

Položte jasnou otázku

Tyto nadpisy zná každý. Je velice jednoduché je napsat, protože stačí jen jasně vymezit problematiku, kterou se budete zabývat. Jde o poměrně elegantní řešení a uživatelé budou míst pocit, že s nimi přímo komunikujete. Právě to je jedním z důvodů, proč se často rozhodují dát těmto textům přednost před jinými s podobnou tématikou.

Čísla, kam se podíváš

Článek musí být jasně členěný, přehledný a čtenář musí vědět, co očekávat od jeho struktury. K tomu jsou čísla a body naprosto ideální. Navíc je dokázáno, že čísla přitahují oko čtenáře a všimne si jich spíš, než jednoduché věty. Využijte tento populární trend pro své dobro a připravte nadpisy, které zaujmou na první pohled a přivedou k vám nové jedince, kteří budou milovat váš obsah, ke kterému se díky nim dostanou.

Neříkejte na první dobrou, o čem píšete

Trochu odlišný je provokující či šokující styl, kdy lidem přímo neřeknete, o co půjde. Místo toho je pouze nalákáte a necháte, aby si na klíčovou informaci přišli sami. Jenže na to musí pochopitelně na odkaz kliknout a začít číst. A právě o to je váš cíl. Ať už se rozhodnete pro jakýkoli druh headlinu, nezapomínejte na to, že následný obsah musí stát za to, jinak vám ani sebelepší nadpis k ničemu nepomůže.

komerční sdělení

Foto k článku zaslal SEOlight