Potřebujete zvýšit návštěvnost webových stránek? Získejte 20.000 uživatelů anebo 50.000 uživatelů díky SEO!

"Hledáte rady či návod, jak získat tisíce nových uživatelů pro váš web pomocí neplacené návštěvnosti z vyhledávače Google? Sháníte SEO specialistu, který vám pomůže zvýšit organickou návštěvnost webu? Přečtěte si níže uvedenou případovou studii. Věřím, že pro vás bude inspirativní. Pokud přemýšlíte o investici do SEO, jsem připraven vám pomoci. Pracuji jako SEO konzultant již od roku 2006." Honza Vavřička

Zvýšení počtu uživatelů z neplaceného vyhledávání Google

Zvýšení počtu uživatelů a nárůst návštěv díky SEO

  • Během prvních osmi měsíců spolupráce v oblasti SEO získal optimalizovaný web www.brickhouse.cz více než 10.000 uživatelů z neplaceného vyhledávání Google. Uživatelé učinili cca 14.000 návštěv.
  • Během prvního roku spolupráce v oblasti SEO získal optimalizovaný web 21.772 uživatelů z neplaceného vyhledávání Google. Uživatelé učinili téměř 30.000 návštěv.
Maximalizujte výkon svého webu díky efektivnímu využití síly SEO a AI. Pomohu vám k vyšší návštěvnosti www stránek díky SEO strategii s implementací super rychlé AI pro tvorbu obsahového plánu. Garantuji měřitelné výsledky a využití profesionálních SEO nástrojů.

Jsem členem České asociace umělé inteligence.

Jsem držitelem certifikace Google Analytics.

Dosažení nejlepší pozice klíčového slova ve vyhledávači Google

Co se povedlo?

  • Zvýšila se neplacená regionální návštěvnost firemního webu dle zacílení a přání klienta.
  • Během spolupráce na optimalizaci webu v letech 2020 až 2023 se podařilo překonat metu 70.000 neplacených návštěv díky 54.222 uživatelům, kteří navštívili web z výsledků organického vyhledávání Google. 
  • Prioritní klíčové slovo se posunulo na 1. pozici ve vyhledávači Google.

Zděné domy na klíč od společnosti BrickHouse s.r.o.

O firmě BrickHouse s.r.o.

Plzeňská společnost BrickHouse je specialista na stavbu zděných domů na klíč. Zařídí pro vás projektovou dokumentaci rodinného domu, vyřídí stavební povolení, zajistí stavebnětechnický dohled na stavbě a pomůže vám s finální kolaudací nového domu.

10 kroků k úspěchu

Za klíčové body vedoucí k úspěšné optimalizaci webu považuji následující činnosti:

  1. Analýza klíčových slov a schválení prioritních klíčových slov klientem
  2. Vytvoření nového responzivního webu se zabezpečením (SSL, HTTPS). Stránky vytvořila firma UNIWEB.
  3. Nová struktura webu v souladu se SEO strategií (hlavní rozcestník a členění na logické kategorie domů)
  4. Přesun užitečného obsahu z původního webu na nový (základní nabídka zděných domů na klíč) 
  5. Používám profesionální SEO nástroje pro vyladění onpage SEO prvků (nastavení elementů: title, H1, H2, H3, meta description, vnitřní odkazy)
  6. Rozšíření atraktivního obsahu na webu (doplnění pěkných vizualizací nových domů, doplnění variant domů do nabídky, standardy vybavení domů ke stažení v PDF)
  7. Úprava HTML kódu stránky s detailním popisem domu (prioritní informace na horní pozice, uživatelské testování, konzultace s vedením firmy)
  8. Vytvoření sekce BLOG
  9. Budování zpětných odkazů na silném regionálním médiu www.regionplzen.cz 
  10. Lokální SEO ve spolupráci s plzeňským SEO konzultantem.
  11. Využít můžete také celebrity marketing.
Na PR a budování zpětných odkazů doporučuji mediální skupinu REGION24.cz, která sdružuje regionální online portály s působností ve všech krajích České republiky.

Silný doménový rating má portál REGIONPLZEN.CZ

Stavební firma BrickHouse v médiích

Závěr: úkol splněn

"Klient chtěl posunout konkurenční klíčové slovo (přesný dotaz) na 1. stránku SERP a zvýšit návštěvnost webu z konkrétního regionu. To se podařilo skvěle. Moc rád bych návštěvnost webu zvýšil ještě více díky optimalizaci pro větší počet klíčových slov tak jak to dělám u jiných online projektů, ale vše záleží na přání zákazníka a rozpočtu do SEO marketingu." Honza Vavřička, SEO konzultant

50.000 uživatelů z neplacených návštěv Google / Organic