Jak získat 20.000 uživatelů díky SEO?
"Hledáte rady či návod, jak získat tisíce nových uživatelů pro váš web pomocí neplacené návštěvnosti z vyhledávače Google? Sháníte SEO specialistu, který vám pomůže zvýšit organickou návštěvnost webu? Přečtěte si níže uvedenou případovou studii. Věřím, že pro vás bude inspirativní. Pokud přemýšlíte o investici do SEO, jsem připraven vám pomoci. Pracuji jako SEO konzultant již od roku 2006." Honza Vavřička
Zvýšení počtu uživatelů z neplaceného vyhledávání Google
Zvýšení počtu uživatelů a nárůst návštěv díky SEO
- Během prvních osmi měsíců spolupráce v oblasti SEO získal optimalizovaný web www.brickhouse.cz více než 10.000 uživatelů z neplaceného vyhledávání Google. Uživatelé učinili cca 14.000 návštěv.
- Během prvního roku spolupráce v oblasti SEO získal optimalizovaný web 21.772 uživatelů z neplaceného vyhledávání Google. Uživatelé učinili téměř 30.000 návštěv.
Zdroj: Google Analytics
TIP: Přečtěte si článek Jak 90 x zvýšit neplacenou návštěvnost webu.
Dosažení nejlepší pozice klíčového slova ve vyhledávači Google
Co se povedlo?
- Zvýšila se neplacená regionální návštěvnost firemního webu dle zacílení a přání klienta.
- Během spolupráce na optimalizaci webu v letech 2020 až 2023 se podařilo překonat metu 70.000 neplacených návštěv díky 54.222 uživatelům, kteří navštívili web z výsledků organického vyhledávání Google.
- Prioritní klíčové slovo se posunulo na 1. pozici ve vyhledávači Google.

Zděné domy na klíč od společnosti BrickHouse s.r.o.
O firmě BrickHouse s.r.o.
Společnost BrickHouse je specialista na stavbu zděných domů na klíč. Zařídí pro vás projektovou dokumentaci rodinného domu, vyřídí stavební povolení, zajistí stavebnětechnický dohled na stavbě a pomůže vám s finální kolaudací nového domu.
10 kroků k úspěchu
Za klíčové body vedoucí k úspěšné optimalizaci webu považuji následující činnosti:
- Analýza klíčových slov a schválení prioritních klíčových slov klientem
- Vytvoření nového responzivního webu se zabezpečením (SSL, HTTPS). Stránky vytvořila firma UNIWEB.
- Nová struktura webu v souladu se SEO strategií (hlavní rozcestník a členění na logické kategorie domů)
- Přesun užitečného obsahu z původního webu na nový (základní nabídka zděných domů na klíč)
- Vyladění onpage SEO prvků (nastavení elementů: title, H1, H2, H3, meta description, vnitřní odkazy)
- Rozšíření atraktivního obsahu na webu (doplnění pěkných vizualizací nových domů, doplnění variant domů do nabídky, standardy vybavení domů ke stažení v PDF)
- Úprava HTML kódu stránky s detailním popisem domu (prioritní informace na horní pozice, uživatelské testování, konzultace s vedením firmy)
- Vytvoření sekce BLOG
- Budování zpětných odkazů na silném regionálním médiu www.regionplzen.cz
- Mediální partnerství, partnerské zpětné odkazy
Na PR a budování zpětných odkazů doporučuji mediální skupinu REGION24.cz, která sdružuje regionální online portály s působností ve všech krajích České republiky.
Silný doménový rating má portál REGIONPLZEN.CZ

Stavební firma BrickHouse v médiích
- Stavební firma BrickHouse s.r.o. nabízí 11 různých variant bungalovů na klíč (Aliado.cz ; mediální skupina REGION24)
- Jak na zdravé bydlení? (RegionZapad.cz ; mediální skupina REGION24)
- Moderní a ekonomické řešení pro vaše bydlení (RegionPlzen.cz ; mediální skupina REGION24)
- Rozhovor s MMA bijcem Karlosem Bendou, tentokrát o bydlení a vysněném domě (CelebrityRevue.cz ; mediální skupina JSME ÚSPĚŠNÍ)
- Toužíte po novém moderním domě? (JsmeUspesni.cz ; mediální skupina JSME ÚSPĚŠNÍ)
Závěr: úkol splněn
"Klient chtěl posunout konkurenční klíčové slovo (přesný dotaz) na 1. stránku SERP a zvýšit návštěvnost webu z konkrétního regionu. To se podařilo skvěle. Moc rád bych návštěvnost webu zvýšil ještě více díky optimalizaci pro větší počet klíčových slov tak jak to dělám u jiných online projektů, ale vše záleží na přání zákazníka a rozpočtu do marketingu." Honza Vavřička, SEO konzultant