Marketingový poradce Jan Vavřička
Získejte 10 výhod spolupráce s certifikovaným marketingovým specialistou!
"Specializuji se na realizace cílených marketingových kampaní a poskytování strategických rad a podporu v oblasti online marketingu firem již od roku 2006. Mým hlavním úkolem je pomáhat firmám vytvářet a realizovat efektivní marketingové strategie s využitím síly nejmodernějších nástrojů, systémů a technik jako je PPC, SMM, influencer marketing, PR anebo AI SEO." Jan Vavřička - specialista online marketingu a SEO
Marketingový poradce Jan Vavřička
Výhoda číslo 1: Zkušený online marketér s praxí od roku 2006
Pracuji jako marketingový poradce, správce PPC kampaní, SEO konzultant, lektor a marketingový manažer online projektů již od roku 2006. Spolupracuji s HTML kodéry, programátory, grafiky, copywritery a influencery. V portfoliu mám více než 100 online projektů.
Mým hlavním cílem je vytvářet efektivní a cílené marketingové kampaně podle přání zákazníků. Rád pomohu i vám. Ozvěte se! Jan Vavřička - zakladatel SEO firmy a SEO agentury JSME ÚSPĚŠNÍ
Jak pracuji a jaká je má role v týmu klienta?
V dnešní dynamické konkurenční době je marketingový poradce klíčovým a zároveň cenným týmovým hráčem, který pomáhá firmám dosáhnout úspěchu na online trhu. Jako odborník na internetovou propagaci nabízím strategické rady a intenzivní podporu v oblasti online marketingu, aby firmy mohly efektivněji oslovovat své zákazníky a zvyšovat své tržby.
Co pro vás dokáži zařídit?
- Vytvořit nový, zabezpečený, rychlý, responzivní (mobilní) web na míru.
- Využít až 100.000 webů pro větší viditelnost vašeho online projektu.
- 90 x zvýšit návštěvnost vašeho současného webu.
- Přinést na váš web 50.000 uživatelů, kteří hledají vaše služby.
- Zvýšit neplacenou návštěvu vašeho eshopu o 1.000.000 návštěv.
- Posunout vaše konverzní prioritní klíčová slova na TOP pozice v Googlu.
- Zvýšit počet klíčových slov v TOP 10 SERP Googlu o 1,240 %.
- Vytvořit chytré PPC kampaně s maximálním výkonem.
- Spustit cílené kampaně na sociálních sítích.
- Natočit propagační rozhovor či reportáž.
- Vytvořit regionální, národní nebo globální PR kampaň.
Výhoda číslo 2: Certifikovaný marketér
Od roku 2006 se živím jako marketingový poradce a kontinuálně se vzdělávám v oblasti online marketingu. Absolvoval jsem mnoho kurzů, seminářů, workshopů a konferencí a v odborném vzdělávání nadále pokračuji. Online marketing je velmi dynamický obor a průběžně přibývají stále nové techniky, metody a nástroje, které musím znát a ovládat, abych maximalizoval efekt vytvářených kampaní.
Certifikace
- Člen České asociace umělé inteligence (ČAUI).
- Jsem marketingový specialista s certifikací Google Analytics.
- Absolvent LIGS University (titul MBA), profesní vzdělávání se specializací na online marketing.
- Certifikát lektora vzdělávacího kurzu Marketing a obchod.
- Certifikovaný SEO a content marketér WhitePress®.
- Oficiální tester AI SEO nástroje Senuto v České republice.
- Oficiální Shoptet partner pro podnikatelské poradenství
- Nominace na Marketéra roku za prokázání úspěchu SEO strategie eshopu.
- Držitel ocenění Aeronautilus pro nejlepší český tematický web.
Jsem marketingový specialista s certifikací Google Analytics, WhitePress a Senuto.
Věnuji se SEO analýze, plánování, implementaci marketingových plánů a kontrole online marketingových aktivit firem. Moje hlavní zaměření zahrnuje vývoj marketingových strategií, realizaci kampaní, optimalizaci marketingových kanálů, sledování konkurence a trhu a hodnocení účinnosti online marketingových kampaní. Často spolupracuji s interními týmy firem a externími dodavateli jako jsou webdesignéři, grafici, tvůrci obsahu, influenceři, abych zajistil úspěšnou realizaci marketingových projektů.
Výhoda číslo 3: Inovace, strategické myšlení a zlepšovací návrhy
V následujících částech se podíváme na různé aspekty mé práce marketingového poradce a jak mohu přispět k úspěchu vaší firmy například jako inovátor, SEO konzultant nebo správce PPC kampaní.
- Inovace a zlepšovací návrhy: Neustále sleduji nové trendy a inovace v oblasti marketingu. Zaměřuji se na AI SEO pro maximální využití síly a rychlosti umělé inteligence při realizaci SEO marketingových strategií. Připravím pro vás zlepšovací návrhy a doporučení, které vám pomohou dosáhnout TOP pozic v konkurenčním prostředí. Jako příklad inovativního řešení mohu uvést nárůst organické návštěvnosti webu klienta na 37.000 neplacených kliknutí měsíčně díky semi-automatizaci těžení dat pro obsahový marketing. To byla jízda!
- Zkušenosti od roku 2006: Využijte mou SEO firmu s dlouholetou praxí v oblasti online marketingu již od roku 2006, kdy jsem vytvořil můj první web. Mám bohaté zkušenosti a cenné know-how, které můžete využít k úspěchu vašeho podnikání například pomocí lokálního SEO. Poznámka: Firmám z Plzně a Plzeňského kraje doporučuji využít službu zaměřenou na SEO Plzeň.
- Strategické myšlení: Jsem schopen analyzovat a vyhodnotit situaci vaší firmy v online prostředí a navrhnout strategie, které vám pomohou dosáhnout vašich prodejních cílů. Mým profesním cílem je nejen zvýšit krátkodobě prodej, ale především vytvořit dlouhodobou konkurenční výhodu pro váš podnik. Specializuji se na SEO marketing a realizaci obsahového plánu včetně tematické clusterizace pro trvalý růst návštěvnosti vašeho webu a samozřejmě nezapomínám ani na long tail SEO. Rovněž dbám na efektivní kombinaci SEO a PPC kampaní, aby se symbioticky doplňovaly.
Výhoda číslo 4: Analýza dat, znalost marketingových nástrojů
- Datová analýza: Umím analyzovat a interpretovat data, abych identifikoval úspěšné marketingové strategie. Tím vám pomohu lépe pochopit potřeby vašich zákazníků a přizpůsobit vaše kampaně tak, aby dosahovaly maximálních výsledků. Jsem držitel certifikátu Google Analytics GA4.
- Široká znalost nástrojů: Dobře se orientuji v online marketingových nástrojích. Díky tomu budu schopen vybrat a implementovat ty nejvhodnější nástroje pro vaši firmu a zajistit tak efektivní a úspěšnou marketingovou strategii s maximálním využitím potenciálu umělé inteligence. Jsem oficiální tester AI nástroje Senuto v České republice.
- Odborný obsahový a komunikační plán: Společně vytvoříme konkrétní marketingový plán, který bude obsahovat detailní kroky a cíle, kterých chceme dosáhnout. Budu s vámi aktivně spolupracovat na realizaci obsahového plánu a marketingového plánu.
Výhoda číslo 5: Zodpovědnost
Pokud si mě zvolíte jako svého marketingového poradce, znamená to, že budete mít na své straně profesionála, který vám poskytne nejen kvalitní rady a podporu, ale také bude aktivně pracovat na dosažení vašich cílů. Můžete se spolehnout na mé znalosti, zkušenosti a zodpovědnost.
- Zodpovědnost: Vaše podnikání je pro mě důležité. Budu se věnovat vašemu projektu se zaujetím a oddaností a vždy budu usilovat o maximální výsledky a růst vaší firmy. Mým cílem je dlouhodobá spolupráce se spokojenými klienty.
Výhoda číslo 6: Flexibilita, kreativita, komunikace
Specializuji se na profesionální poradenství a strategickou podporu v oblasti marketingu firem. Mým hlavním úkolem je pomáhat firmám vytvářet a realizovat efektivní marketingové strategie, které povedou ke zvýšení povědomí o značce, nárůstu počtu zákazníků a k vyšším tržbách. Zárukou úspěchu naší spolupráce je oboustranná komunikace!
- Flexibilita: Rozumím potřebám různých typů podniků a jsem schopen se přizpůsobit. Budu s vámi úzce spolupracovat a vytvoříme marketingovou strategii, která bude přesně odpovídat vašim cílům a rozpočtu. Dokáži si podle přání zákazníků naplánovat činnosti během pracovních dní i víkendů.
- Kreativita: Mám schopnost přemýšlet mimo zaběhnuté vzorce uvažování. Jsem kreativní typ obsahového specialisty. Kombinuji odborné znalosti, kreativitu a fantazii, které mám jako autor scifi povídek, myslím, dost (smích).
- Komunikace a spolupráce: Jsem schopen dobře komunikovat a efektivně spolupracovat s různými týmy ve vaší firmě. Budu s vámi pravidelně konzultovat postup, změny a výsledky, abychom dosáhli optimálních výsledků.
Komunikace je klíčová aneb Správný poradce klade hodně otázek
Připravte se na to, že vám budu klást hodně otázek, abych detailně rozklíčoval podstatu vaše podnikání a vaše byznys potřeby z pohledu majitele firmy. Komunikace a položení správných otázek jsou důležité pro úspěšnou spolupráci. Budu vám klást otázky týkající se:
Měřitelných cílů a očekávání vašeho podnikání
Specifik vašeho trhu a konkurence
Stávající marketingové strategie a aktivity
Problémů a výzev, kterým čelíte v oblasti marketingu
Rozpočtu na online marketing
Spolupráci s tvůrci obsahu
Mé typické otázky před zahájením spolupráce
- Jaké jsou Vaše hlavní obchodní cíle v e-commerce?
- Jaké konkrétní produkty nebo služby jsou pro Vás nejdůležitější?
- Kdo je Váš přímý konkurent, který nabízí stejné produkty?
- Jaká je Vaše cílová skupina podle zájmů?
Kdo si Vaše produkty kupuje?
Tímto způsobem získám lepší představu o vašem podnikání a budu schopen navrhnout efektivní marketingovou strategii, která bude přizpůsobena vašim potřebám.
Výhoda číslo 7: Přístup z pohledu majitele webu
Jsem zakladatelem mediální skupiny JSME ÚSPĚŠNÍ a provozuji síť tematických webů. Všechny metody, techniky a strategie, které navrhuji klientům, mám vyzkoušené v praxi na mých vlastních webech.
Vím, jaké investice do online marketingu mají smysl, protože sám investuji do podpory vlastních online projektů.
Jako majitel webů se zaměřuji na několik klíčových oblasti online marketingu, které podporují úspěch firmy. Mezi oblasti, do kterých investuji a vyhodnocuji návratnost investic, patří:
- Realizace reklamních kampaní (navrhuji a spravuji PPC kampaně i SEO kampaně)
- SEO optimalizace pro eshop
- Celebrity marketing (využití mediálního dosahu a symbiózy)
- Obsahový plán a obsahová strategie (SEO marketing pro weby a eshopy)
- Analýza viditelnosti konkurence
- Využití síly AI v online marketingu (masivní generování kvalitního obsahu)
- Tvorba nízkonákladových webů (microsites, satelitní weby, blogy)
- Správa sociálních sítí
Mé zkušenosti majitele webů mi pomáhají k efektivní komunikaci a spolupráci s klienty, kteří také vlastní své firemní stránky. Dívám se na projekt stejnou optikou, což mi pomáhá rychleji najít nejlepší cestu pro dosažení vytyčených cílů.
Výhoda číslo 8: Mediální podpora a spolupráce s Miss ČR
Pomáhám klientům s výběrem vhodných reklamních kanálů, nákupem mediálního prostoru, tvorbou reklamních sdělení a sledováním výsledků kampaní. V rámci spolupráce zajišťuji také mediální podporu prostřednictvím naší skupiny JSME ÚSPĚŠNÍ, která nabízí možnost publikování článků na tematických webech.
Jsme hrdým oficiálním mediálním partnerem Miss České republiky již od roku 2018. Rád vám pomohu využít mediální dosah této tradiční české soutěže krásy. V případě zájmu o celoplošnou republikovou kampaň s celoročním trváním pro vás zajistím spolupráci přímo s Miss České republiky. Ozvěte se!
Výhoda číslo 9: Trpělivě naslouchám a navrhuji nízkonákladová řešení
Součinnost s klientem a efektivní komunikace jsou základními pilíři úspěšného marketingového poradenství. Jako marketingový poradce se zaměřuji na tyto prvky komunikace s klientem:
- Trpělivě naslouchám potřebám klienta. Jsem taková přátelská vrba.
- V klidu vysvětluji technické pojmy. (Nejsem vševědoucí, ale snažím se o maximální vstřícnost a vysvětlení odborných termínů, pokud je to potřeba. Přátelé, vězte, že neexistují hloupé otázky! Ptejte se na vše, ať máme jasno!)
- Stanovení cílů a očekávání klienta. Sepíšeme, schválíme a co je psáno - to je dáno.
- Navrhuji vhodné marketingové strategie a taktiky v souladu s ambicemi a rozpočtem. Miluju nízkonákladová řešení stejně jako vy!
Výhoda číslo 10: Tvůrce video obsahu
Natáčení reklam, seriálů, filmů, reportáží a rozhovorů je mým dlouhodobým koníčkem i profesí. Unikátní, atraktivní video obsah pomáhá ke zvýšení povědomí o vaší značce a přispívá k budování pozitivního vnímání vaší značky.
Rád vám pomohu začlenit do vaší marketingové strategie kombinaci vyzkoušených účinných technik a metod tvorby atraktivního obsahu jako jsou reportáže, rozhovory nebo recenze produktů.
Další výhoda: Full service pro malé a střední firmy
Pokud ve firmě nemáte marketingové oddělení specializované na online marketing, je pro vás outsourcing ideálním řešením z pohledu cena/výkon.
Malé a středně velké firmy často čelí výzvám spojeným s omezenými zdroji a potřebou rychlého růstu. Možná, že si kladete otázky "Jak zvýšit tržby v e-commerce?" nebo "Jak zvýšit návštěvnost webu?" či "Jak zlepšit SEO?" Jako marketingový specialista vám mohu pomoci se zvýšením neplacené i placené návštěvnosti.
Firmám pomáhám zlepšit jejich marketingové výsledky tím, že jim poskytuji své odborné znalosti a nabízím bohaté zkušenosti v oblasti marketingové strategie, plánování a realizace marketingových kampaní.
Mezi konkrétní oblasti, ve kterých jako marketingový specialista pomáhám malým a středním firmám, patří například:
Identifikace cílových skupin a jejich potřeb (kdo jsou vaši zákazníci a co na internetu hledají)
Návrh a implementace efektivních marketingových kampaní (kombinace SEO, PPC, PR a SMM)
Optimalizace online přítomnosti a zlepšení SEO (analýza viditelnosti, zlepšovací návrhy)
Analýza konkurence a identifikace příležitostí pro růst
Tvorba unikátního obsahu
Návrh nákupu médií
Tvorba tiskových zpráv a PR článků
Význam marketingové analýzy a komunikace pro úspěch firmy
Marketingová analýza a marketingová komunikace jsou základními pilíři úspěchu firmy. Marketingový poradce hraje klíčovou roli v těchto oblastech tím, že pomáhá firmám lépe porozumět poptávce ze strany zákazníků, aktivitám konkurence a viditelnosti webu či eshopu na internetu.
Díky marketingové analýze mohou firmy identifikovat své silné a slabé stránky a objevit nové příležitosti, což jim umožňuje navrhnout a implementovat efektivní marketingové strategie. Efektivní marketingová komunikace zase zajišťuje, že marketingová sdělení firmy jsou srozumitelná, přesvědčivá a relevantní pro cílovou skupinu.
Využití webové analytiky a Google Analytics v marketingovém poradenství
Denně používám profesionální analytické SEO nástroje. Potvrzuji, že webová analytika a Google Analytics či Google Search Console jsou důležitými nástroji v marketingovém poradenství, protože umožňují sledování a měření výsledků marketingových aktivit.
Jako marketingový poradce pravidelně využívám výše zmíněných nástrojů k analýze návštěvnosti webových stránek, konverzních metrik a dalších klíčových ukazatelů výkonu (KPI). Díky těmto informacím mohu lépe porozumět účinnosti marketingových kampaní, identifikovat oblasti, které je třeba zlepšit, a optimalizovat marketingové strategie pro dosažení lepších výsledků.
Jak pracuji?
Zajímá vás, jak pracuji? Žádný problém. Velmi rád vás seznámím s bodovým scénářem procesu vytváření efektivní online reklamní strategie. Zde je stručný scénář krok za krokem:
Schůzka s klientem (prolomení ledů, přátelská konverzace)
Klient mi oznámí, jaké má ambice, cíle a rozpočet.
Společně definujeme marketingové cíle a měřitelné ukazatele výkonu (KPI jsou obvykle: zlepšení pozic firemního webu na Googlu, zvýšení neplacené návštěvnosti, zvýšení placené návštěvnosti apod.)
Klientovi dodám návrh smlouvy o spolupráci, který obsahuje doporučené kroky k dosažení požadovaných cílů.
Odsouhlasení rozpočtu klientem, potvrzení smlouvy o spolupráci.
Implementace navržených změn a spuštění marketingových kampaní
Vyhodnocení účinku marketingových kampaní ve stanovených časových cyklech
Návrh optimalizace a úprav kampaní na základě získaných dat
Porada s klientem
Implementace schválených změn
Jaké služby nabízím?
Průzkum viditelnosti konkurence a vývoj obsahové SEO strategie
Analýza konkurence a vývoj obsahové strategie jsou klíčové pro efektivní online marketing. Jako marketingový poradce pomáhám klientům s analýzou konkurence, aby bylo možné navrhnout a implementovat efektivní marketingové strategie.
Také pomáhám s tvorbou kvalitního a relevantního obsahu, který oslovuje cílovou skupinu a podporuje její zájem o produkty či služby dané firmy. Díky analýze konkurence, analýze poptávaných klíčových slov a vývoji obsahové SEO strategie může firma lépe reagovat na potřeby zákazníků a zvýšit svůj tržní podíl.
Internetový marketing: Google Ads a PPC reklamy
V rámci internetového marketingu se jako marketingový poradce zaměřuji na využití nástrojů, jako jsou Google Ads, SKLIK a další PPC reklamy, pro zvýšení online viditelnosti firem. Cílem PPC kampaní je generování návštěvnosti na firemních webových stránkách, mikrowebech, online magazínech anebo eshopech.
Jako poradce pomáhám klientům s nastavením a správou PPC reklamních kampaní, výběrem klíčových slov a optimalizací nákladů na reklamu. Díky efektivnímu využití těchto nástrojů může vaše firma dosáhnout lepších výsledků v konkurenčním online prostředí.
Marketingový plán a strategie pro eshop
Marketingový plán a strategie jsou základním kamenem úspěchu eshopu. Jako marketingový poradce pomáhám klientům s vytvořením a implementací marketingového plánu, který zahrnuje stanovení cílů, oslovení zákazníků, výběr marketingových kanálů a sledování výsledků.
Jako poradce také pomáhám s optimalizací eshopu, aby byl pro zákazníky atraktivní a snadno použitelný, což vede k vyššímu počtu konverzí a zvýšení prodeje.
Nejčastější otázky, které mi dávají zákazníci
- Co to je SEO?
- Je SEO funkční technika pro zvýšení návštěvnosti webu? Ano, rád si s vámi o SEO popovídám osobně.
- Co je to SEO optimalizace a proč se to mezi námi děvčaty neříká?
- Jak zvýšit návštěvnost webu?
- Jak dostat web na Google?
- Kolik stojí SEO? Rád vám odpovím na schůzce.
- Co je SEO reklama?
Na výše uvedené otázky a také na další vaše zvídavé dotazy vám rád odpovím osobně na úvodní bezplatné konzultační schůzce. Ozvěte se!
Marketingový poradce - Jak optimalizace a odborné poradenství zlepšují váš online marketing
Marketingový poradce hraje klíčovou roli v optimalizaci vašeho online marketingu. Tento odborník vám pomůže s tvorbou a implementací strategií, které maximalizují vaši viditelnost a přilákají zákazníky. V tomto článku prozkoumáme, jak marketingový poradce ovlivňuje různé aspekty SEO a jak využít jeho odborné znalosti pro zlepšení vašich online aktivit.
Spolupráce SEO specialisty a marketingového poradce
SEO specialista spolupracuje s marketingovým poradcem na vytváření a optimalizaci strategií, které pomáhají zlepšit výkon webových stránek a přilákat více návštěvníků.
SEO marketing je součástí práce marketingového poradce
SEO marketing je jednou z klíčových oblastí, na které se marketingový poradce zaměřuje. Efektivní SEO marketingové strategie přispívají k lepšímu hodnocení ve vyhledávačích a zvyšují viditelnost vašich online kampaní.
Význam SEO nástrojů v práci marketingového poradce
Pro marketingového poradce jsou nezbytné SEO nástroje, které pomáhají analyzovat výkon webových stránek, sledovat klíčová slova a optimalizovat obsah.
Jak SEO expert přispívá k práci marketingového poradce
SEO expert přináší pokročilé strategie a techniky, které marketingový poradce využívá pro optimalizaci a zlepšení výsledků vašich online kampaní.
SEO konzultant a jeho vliv na práci marketingového poradce
SEO konzultant poskytuje marketingovému poradci odborné rady a doporučení pro optimalizaci SEO strategií a zlepšení viditelnosti webových stránek.
SEO reklama je nástrojem marketingového poradce
SEO reklama může být efektivním nástrojem, který marketingový poradce používá k rychlému zvýšení viditelnosti vašich webových stránek a přilákání cílených návštěvníků.
Technické SEO a jeho vliv na práci marketingového poradce
Technické SEO je důležitou součástí práce marketingového poradce. Optimalizace technických aspektů webu, jako jsou rychlost načítání a struktura URL, pomáhá zlepšit výkon a efektivitu webových stránek.
SEO pro eshop a marketingový poradce
SEO pro eshop je specializovaná oblast, na kterou se marketingový poradce zaměřuje při optimalizaci online obchodu a zvyšování jeho viditelnosti ve vyhledávačích.
SEO správa je jednou ze služeb marketingového poradce
SEO správa je klíčovou oblastí, na kterou se marketingový poradce soustředí, aby zajistil pravidelnou údržbu a optimalizaci webových stránek pro dlouhodobý úspěch.
Jak AI SEO mění přístup marketingového poradce
AI SEO přináší nové technologie a nástroje, které marketingový poradce využívá k automatizaci a zlepšení SEO procesů a strategií.
Co to je SEO a jeho vliv na práci marketingového poradce
Co to je SEO? SEO (Search Engine Optimization) zahrnuje různé techniky a strategie pro zlepšení viditelnosti webových stránek. Marketingový poradce pomáhá implementovat tyto strategie pro dosažení lepších výsledků.
Jak SEO expert a marketingový poradce spolupracují
SEO expert a marketingový poradce často spolupracují na vytváření a implementaci efektivních marketingových strategií. Společně analyzují data a optimalizují kampaně pro dosažení maximálních výsledků.